20 Şubat 2013 Çarşamba

Sende Gördüm


BEN, SENde gördüm kendimi.

Bir korktum, bir darıldım. Bir sevdim, bir sarıldım.

Kah gözlerimden yaşlar çağladı ağlamaktan, kah kalbim yarıldı sevginden,

BEN, SENde gördüm kendimi. BENi tanımak neymiş, SENde anladım.

Baktığım aynalarda, gördüğüm rüyalarda, kurduğum hayallerde SEN mi vardın, BEN mi bilemezken önceden...

BEN, SENle tanıdım kendimi.

BEN diyen yanım sustuğunda, bir de SEN olduğunu görünce karşımda ve SEN’in BEN, BEN’im de SEN olduğunu anladığımda...

Ve herşeyin koskocaman bir hayal olduğunu hissettiğimde,

KEMAL’e ermek için BENdeki CEMAL ve CELAL’in, SENdeki CEMAL ve CELAL ile BİR olduğunu gördüğümde,

Şarkıdaki gibi “Yanarak içinden geçtim AŞKın”...

Kor olmadan küle dönmeyi reddedip kendimi derin sulara bıraktım.

Ateşle ve suyla arınmaya niyet ettim

Ve BEN ile SEN arasında ayrım yapmamaya

BİZ’i görmeye

BİZ’i hissetmeye

BİZ’i yaşamaya

CEMAL ve CELAL’i kavrayıp KEMAL’e ermeye...

Tam tepemde Balık’ta gezegenler düğün yaparken, Akrep Güneş’imi Satürn ziyaret ederken ve Yengeç’e giren Ay tepedeki Neptün ile şairane bir açıya ilerlemek üzereyken, bugün SU’ya bıraktım kendimi.. kimi zaman çağlamaya, kimi zaman durulmaya, bazen buharlaşıp yeniden yere düşmeye ve her ne olursa olsun yine de değiştirmeden doğanın akışını onunla bir olup akmaya niyet ettim.







0 comments:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

.