10 Mayıs 2011 Salı

Mucizeler Kumpanyası


Koskoca bir mucize şu yaşam.

Belki gerçek belki değil. Belki gerçekten de bir matriksin içindeyiz ve herşey bir ilüzyondan ibaret. Öyle de olsa bu kurgulanan rüya tek kelimeyle muhteşem, en ince ayrıntıları düşünülmüş bir şaheser.

Mesela yere toprak serilmiş üstüne basalım diye, su katılmış yaşamı beslemesi için. Gökyüzü ile kapatılmış üstümüz, gündüz masmavi ve tüm sırlarını açık eder halde, gece ise bir o kadar gizemli.

Türlü türlü bitki, milyonlarca farklı yaşam formu... Havada, karada ve suda milyonlarca can, milyonlarca ateş! Herbir ateş parçası bir yürek olup atmakta kendi içinde.

Saymakla bitmez bir mucizeler kumpanyası! Nereye dönsem ne yana baksam ağzımı açık bırakacak bir ustalık:Sütunlarından, tavanına, döşemesinden, alçısına kadar inciler, elmaslarla bezeli bir saray var ortada. Bu sarayın sahibi ise biziz; içinde yaşayıp kendimiz olalım, olabileceğimiz en iyi halimiz olalım diye bahşedilmiş bize.  

Neden peki?

Çünkü bizler birer mucizeyiz!

Mesela ben bir mucizeyim! Yedi kat yeri ve yedi kat göğü barındırıyorum bedenimde bir kere. Yukarıda ne varsa bende de o var. Ne istersem gerçekleştirebilir, içinde olduğum uykuda rüya da kabus da görmeyi başarabilirim. Hepsi benim isteğimle olur bunların. Sihirli değneğim vardır elimde, kimsecikler görmeden dokunduruveririm şapkaya ve içinden tavşan falan bile çıkarabilirim. Ol derim ve olur işte! Ne dilersem, ne istersem!!!

Sadece bazen ne istediğimi bilmediğim olur. Derinlerde çalan bir ezginin hipnozunda, aslında bilinçli olarak olsun istemediğim ama sahne arkasından gelen suflelerle olmasında hayır görülen dileklerimi de gerçeğe dönüştürdüğüm olur. Önceleri üzülürüm, ben böyle olsun istememiştim falan diye ağlarım da hatta. Sonra herşeyin neden bu şekilde gerçekleştiğini üç vakte kadar farkeder, tüm olanlara "hoşgeldin" der ve bir süre konuk ettikten sonra uğurlarım hepsini bir bir. Evimdeyken ama konuklarıma asla saygıda kusur etmem, hemen gitsinler diye üstlerine falan da birşeyler dökmeye yeltenmem.

Ben bir mucizeyim işte! Nasıl bir senaryo istiyorsam yazar, nasıl bir görüntü istiyorsam onu seyreder ve seyrettiririm HD kalitesinde. Uzaktan kumandanın elinde olduğunu sananlar yanılırlar çoğu zaman ama yok öyle yağma. Canımın istediği kanalı da ben seçerim.

Ben koskocaman bir mucizeyim! Yaşam döngüm "doğar, büyür ve ölür" diye özetlenemez. Ben sonsuzum!

Ben yeryüzünün en muhteşem mucizesiyim! Yaradan'ın halifesiyim! O'nda ne varsa bende de var; o halde ben sınırsızım!

Ben sadece bir bedenden oluşan mekanik bir robot değilim. İşleyen bir zihnim, hisseden bir ruhum var. Birbiriyle görünmez bağlarla, karmaşık yapının içine hapsolmuş görünsem de ben özgürlüğüm!

Bu yüzden işte, ne olursa olsun HERŞEY YOLUNDA! 
ve ihtiyacım olan herşey en mükemmel zamanda gerçekleşiyor!

Ayrıca aramızda kalsın ama , sen de bir mucizesin? 

5 comments:

Sazan dedi ki...

Sen deeee :)

HayatVEtavla dedi ki...

Bi de,
Manyaksın*



*Bune abi yaa. Bu nası bişey ya. Resmen şiirin düz yazıya bürünmüş hali.

Eline sağlık kadın, eline sağlık...

Sibel dedi ki...

sazancım, özledim seni yaaaa.. senin bana balkonda bir kahve sözün mü vardı neydi ama çektin gittin, bak bu hiç olmadı. nereden geldiyse şimdi aklıma :))

komik tavlacı, haklısın vallahi. var biraz manyaklık da çok çaktırmıyorumdur diye ümit ediyordum.Çok mu belli oluyor?
;)

HayatVEtavla dedi ki...

Hey kadın bilmiyormusun?
Güneş balçıkla sıvanmaz.
Sıvansa bile, evet çok belli olur :)))

Sibel dedi ki...

Blogger'dan yorumlara "like" butonu rica ediyorum. Güneş & balçık işini sevdim, pek mistik oldu pek :)))
I like it!

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

.