12 Aralık 2010 Pazar

Yeniyıl Duası



Yaşamın dizginlerini özgür irade adıyla ellerime verdiğin için,
Ve yegane amacımı gerçekleştirmek için önümde en güzel yolları açtığın için,
İlhamım olduğun için,
Ve kalemimden dökülebildiği için bu duanın,
Güzel kızım için,
Ve onun annesi olma şansım için,
Kıymet bilen dostlarım için etrafımdaki,
Ve kıymet vermeyi bana öğrettiğin için,
Sağlıklı bedenim, işleyen zihnim ve sevmeyi bilen kalbim için,
Ve bu süper üçlüyü herkese verdiğin için,
Bu üçlüyü en yüksek hayrına kullanmayı bilenler için,
Ve böyle insanların gün geçtikçe çoğalmakta olduğu için,
Hayatımın her alanındaki bereket için,
Ve bu bereketin paylaşarak çoğalacağını gösterdiğin için bana,
Elime gökkuşağından renkli boyalar verdiğin için,
Ve bu yeni gelmekte olan yılı bu renkler ile capcanlı boyama azmim için teşekkür ederim Sana!

Elimdeki tabloyu bugüne dek çeşitli renklerle boyadım ve bir arka plan hazırladım kendime. Şimdi tuvalim asıl resmi çizmeye hazır! Başladım bile çizmeye, rengarenk olacak resmim ve en önde beyaz bir ışık olacak. Tüm renkleri içinde çıkararak parlayacak resmin en ortasında!   

***

Doğru dua yalvarma duası değil, şükran duasıdır!*
                                             - Tanrı ile Sohbet'1

5 comments:

Aslısın dedi ki...

Ne güzel dua, ne güzel şükran...

MOMENTO dedi ki...

En büyük mutluluk ,allahın verdiği nimetlerin farkında olmak,farkındalığını yaşamak ve yaşatmaktır.
ŞÜKRAN ,...ASİL RUHLARIN İŞARETİDİR.,..

Sibel dedi ki...

Aslı'm, ne güzel duaların duyulduğunu bilmek!

Ve Momento, ruhlarımız biliyor birbirini! Birbirimizi henüz pek iyi anlamasak da ;) Olsun, telafi ediyoruz, değil mi?

Gezenti dedi ki...

Ne güzel kıymet bilen senin gibi dosta sahip olmak,şükürler olsun ...

Sibel dedi ki...

Canım Gezenti'm!
Senin gibi dostlarım var ya, bir kız kardeşin eksikliğini hiç hissetmiyorum...

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

.