27 Aralık 2010 Pazartesi

Kendine Geliş


Aman bir karamsar yazı yazdım diye tüm dünya üstüme geldi. Yahu, ben bu blog işine girerken “içimden geldiği gibi” yazacağım diye söz vermiştim kendime ve öyle de yaptım. İçimden çiçek çıksa yazdım, böcek çıksa yazdım. Hatta bazen böcekleri görmezden geldim, çiçeklenene kadar bekledim.

Dün nasıl olduysa Şah-Mat dedim diye ne çok üstüme geldiniz ama! Tamam tamam, panik yok! Herşey yolunda, merak etmeyin.

İnsanoğlu işte, bir gün öyle bir gün böyle olabiliyor. Gayet doğal değil mi? Bazı günler berbat oluyor ki güzel günlerin değerini bilelim değil mi? Hem zaten belki iyi ve kötü bizim bildiğimizin dışında şeylerdir ve belki de hiç yokturlar! Belki tüm bildiklerimiz yanlıştır da gerçeği görmeye uyanmak
üzereyizdir!

Şöyle bir yazdıklarıma baktım da kendi kendine sohbet eden bir şizofren, çoğunlukla manik depresif ruh hallerine girip çıkan, gökyüzüne bakıp hayallere dalan, yeryüzüne inip göktekini gerçekleştiren, özünde yaşama sıkı sıkı bağlı bir kadın gördüm karşımda. Sanırım siz en çok yaşama bağlı yanımı sevdiniz. İyi de yaptınız, üç günlük dünyada değil miyiz eninde sonunda? Sarılmayacaksın da ne olacak? Varsayın ki küstüm yaşama, ona ne ki bundan? Herşey kendi düzeninde işlemeye devam edecek, ben durdum diye zamanda mı duracak sanki? Buradayız işte ve burada oluşumuzu kutlamalıyız her an. Göreceli kötüleri iyiye dönüştürmekse gaye, hadi sıva kolları Sibel!!!

Yaa gerçekten de iyi ki varsınız yahu, ufacık kelimeler arasında saklı neleri farkedip ruhumu anlıyorsunuz öyle? Kendimi kaybettiğimde ayaklarımı yere bastırıyorsunuz. Kendime geldim sayenizde, gitmem umarım tez zamanda. Neyse şimdi yeniyıl ruhu, hediyeler, öpücükler, kucaklaşmalar derken uçar gider tüm kederler.

Bu kutlama moduna girdim bugünden. Dün yaşanan kriz öncesi aldığım hediyeler için birer kart aldım ve şirin notlar iliştirdim üstlerine. Sabırsızlanıyorum şimdi vermek için hediyeleri. Yüreğimden izler taşıdıkları için heyecanım, bu heyecanı hissetmek istiyorum sevdiğim insanların gözlerinde de. Zorunluluk değil, sevgiyi paylaşmak için bu hediyeler. En güzel hediye değil mi sevebilmek ve sevilmek tek başına!

İyi ki varsınız...Size sevgimi gönderiyorum. Yakalayın!

0 comments:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

.