7 Aralık 2010 Salı

Dön Bak Aynaya


Bugün döndüm bir aynaya baktım. Gördüklerim ise hiç mi hiç sevindirmedi beni. Yok merak etmeyin, kaşımı gözümü dert etmem. Hatta pek de özenmem, hele saçımı falan şekle sokma konusunda pek de beceriksizimdir, bilenler bilir. 

Aynada beni üzen fiziksel bir görüntü değildi, hiç de olmadı zaten. İnsanların şaşırtıcı tavırlarıydı görünce üzüldüğüm. Bir gün öyle, bir gün böyle davranıp ne yapacağımı bilemez halde bırakmalarıydı beni.

Neden böyle yapıyor bu insanlar dediğimde dedi ki arkadaşım "Al işte, hep sen demez miydin? Belki de kendini görüyorsun başka insanlarda?"

Bende bazen geç yanar ampuller, daha doğrusu yanar da görmekten ve hatta Akrep ketumluğumla dillendirmekten daha da kaçarım bir süre. Bu kez de böyle oldu. Olsun, geç de olsa beğenmediğim şeylerin aslında benim yansımam olduğunu farkettim.

Değiştirebilir miyim bu beğenmediğim yanımı? Fazla kasmadan kendimi, nasıl içimden geleni yazabiliyorsam içimden geldiği gibi de davranabilir miyim? Nedir beni bundan alıkoyan? Neden bu kadar korkağım, aslında içimde bir Athena yatmasına rağmen? Atölyede konuştuğumuz gibi çok mu Havva oldum da o fettan Lilith'i hor gördüm acaba?

Neyse bunun farkında olmam bile iyiye işaret! Şimdi sıra oku yaya takıp fırlatmakta, bunu da biliyorum ama durun bakalım yay hala pek gevşek ve oku yeterince uzağa atamayacak kadar güçsüz. Bu konuda biraz daha zamana ihtiyacım var sanırım!

O zamana dek aynalara şarkılarla biraz isyan edeyim bırakın da. 


"Ahh Gönlüm Kırık Ayna, Başım Alıp Nere Gideyim??? "

"Ayna ayna söyle bana, bu dünya bana dar mı?"

"Eyletmen beni, ağlatman beni aynalar"

4 comments:

Aslısın dedi ki...

Hadi et bakalım isyanını. Nasılsa yola gelmişsin, ampul yanmış, aydınlanmaya az kalmış.

Sibel dedi ki...

Evet ya, bir kere de isyan edeyim ne olacak sanki!Yolun ucu ışık dolu, eminim...

momento dedi ki...

aynada gök, Güneş, Ay var
Dünya da, uzay da ayna
Çok da ayna, Tek de ayna
Var da, Yok da ayna

Biz ne çektikse,
Aynasızlardan çektik…
İster iç bükey, isterse dış bükey olsun
Kırık da olabilir

Aynada göz var
Göz ayna.
Aynada yüz var
Yüz ayna.
Aynada insan var
İnsan ayna.
Aynada sevgi var
Sevgi !!!! ayna.

Yüreğimi açtım sana
Saçlarını tara…

Sibel dedi ki...

Abdullah Akay!
çok hoşuma gitti momento!
her yazıma yorum yazar mısın?
aynalar hep sevgiyi göstersin...

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

.