23 Aralık 2010 Perşembe

Bana Mektup



Sevgili Sibel,

Bir süredir seni yakından gözlemliyorum, hele de şu atölye çalışmasına gittiğinden beri. Bu akşam çalışma sona erdiğinde dedim ki şu kıza bir mektup yazayım. Bakalım neler farketmiş kendisiyle ilgili. Ne kadar anlamış? Anlamış da uygulamaya sokabilecek miymiş?

Merak etme, yabancı değilim. Ben, senim!

O yüzden yazdıklarımın seni inciteceğini veya fazla okşayacağını düşünmüyorum. Sadece ve sadece seni sana göstermek istiyorum ki çemberin dışına çıkmayı başar.

Öncelikle kendini anlamaya çalışma çabandan ötürü seni tebrik ederim. Birçok insan kendisiyle ilgili şeylerin bu denli aleni ve açıksözlülükle konuşulmasından kaçınır ama sen büyük bir cesaretle kendinle yüzleştin. Hiç tanımadığın bir avuç insanla birlikte en mahrem yönlerinizi döktünüz ortaya. Gerçekten bravo!

Ayrıca yaşam planında şimdiye dek üzerine düşen görevleri hakkıyla yerine getirdiğin için de tebrikler. Olması gerekenleri oldurduğun, ruhunun en derin acılarını ve sevinçlerini şimdiye dek sürdüğün yaşama sığdırdığın için herkes gibi sen de eşsizsin.

Potansiyellerinin farkına vardığın ve bunları en yüksek hayrına kullanmayı seçtiğin için de bir aferin sana. Yüreğinin götürdüğü yere gitme azmin de takdire değer. Dokuzuncu evinde ve Kova burcundaki Jüpiter ışık olmaya devam etsin sana.

Yalnız bir çift sözüm olacak sana. Tüm bunları başkalarına tepki olsun diye yapma! Barış Güneş'inle! Var olan düzene isyan edip veya başkalarında beğenmediğin şeyleri görmezden gelerek idealize edilmiş bir yaşam yaratmak artık vazgeçmen gereken şeyler.

Aile aurasının seni engelleyen etkilerini yeterince yaşadın ve bu konudaki rolünü başarıyla sergiledin. Artık bitti, beşinci evindeki Plüton ve Ay kavuşumuna teşekkür et ve kendi yoluna devam et. Neden başkalarının sözüm ona suç sayılan yüklerini taşıman, neden başkalarının vicdanlarını rahatlatman gereksin ki? Herkes kendi kaderini yaratır ve yaşar. Sense başkalarının kaderlerini üstlenmeye soyundun ve bunu yeterince yaptın zaten, artık bırak!

Bırakmayı öğrendin gerçi ama biraz almayı da öğren. Hakkın olan sevgiyi, hakkın olan parayı ve hakkın olan gücü reddetme!

Hep kendi ayakların üzerinde durdun, gücünün farkındaydın ama sessiz kalmayı tercih ettin. Bunu da aş ve gücünden korkma. Terazi'nin uyumu için Akrep'in gücünü inkar etme.

Sessiz ama güçlüydün hep evet ama erkek gibi olman da gerekmezdi. Şimdi onikinci evindeki Mars'a bir selam yolla ve aş bunları. İçindeki dişil enerji ile kavuş. Kendine bir partner imgele. Yedinci evindeki güzel Neptün'ü dinle.


Sadece ideallerinin için değil hayallerinin de peşinden git. Onuncu evindeki Balık seni hayallerinin peşinden koşmaya çağırıyor, duy onu. Sonra da onu bütünün hayrına, birlik bilinci ile ulaştır insanlara. Yaz, konuş ama ilet. 

Asıl önemlisi herzaman yüreğinin sesini dinle lütfen. Ben sana oradan sesleniyorum. Bana ihtiyacın olduğunda seslen bana. Ben seni herzaman duyar ve gelirim.

İmza: Seni herzaman çok ama çok seven ben...

0 comments:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

.