20 Aralık 2010 Pazartesi

Astroloji Serüvenim


2000’e yaklaşırken Astroloji ilgimi çekmeye başlamış, internetin de yaşamıma girmesiyle birlikte her boş anımda bu konuda birşeyler okumayı alışkanlık haline getirmiştim.



2002’de sadece bir kez gördüğüm bir kişi bana Türkiye’nin önemli astrologlarından birinin bir özel üniversitede Astroloji dersleri verdiğini söylemiş ve bu kişinin mail adresini vermişti. Bu, yaşamımdaki önemli dönüm noktalarından biriydi sanırım. Hemen mail attım ve çok geçmeden dersler başladı.

Bu ilk tanışmaydı gerçi ama bir şeyler beni tatmin etmemişti. Bu ilmin sadece matematiksel hesaplar ve bazı yerleşimlerin klasik yorumları ile sınırlı kalmaması gerektiği, sezgisel yanının da çok güçlü olduğunu düşünmüş ve nitekim daha dersler sona ermeden kurstan ayrılmıştım.

2004’tü sanırım. Yıllarca severek aylık yorumlarını okuduğum dünyaca ünlü bir astroloğun kitaplarının ve aylık yorumlarının Türkçe’ye çevriliyor olması beni çok heyecanlandırdı ve gayet yırtık bir hareket ile Türkiye’deki yayıncısına tanışma isteğimi ilettim. Artık bir cebimdeki çevirmenlik becerim ile diğer cebimdeki astroloji hevesimi biraraya getirme zamanıydı. O günden itibaren her ay, ay sonlarında uykusuz kalma pahasına bu ünlü astroloğun yorumlarını Türkçe olarak sevenlerine ulaştırma görevini üstlenen iki-üç kişiden biri oldum.

Zaman ilerledi, hevesim artık birbaşka düzeye geçmek istiyordu. Bu kez de yine Türkiye’nin önde gelen astrologlarından birine danışmanlığa gittim. Neredeyse sekiz yıldır bu işle bir şekilde ilgileniyordum ve henüz kendi haritamın detaylarına bir profesyonel yardımıyla dalmamıştım. Bu seferki de kadersel bir karşılaşmaydı sanırım ki çok geçmeden bu ünlü astroloğa da çeviri yapmaya, yayınladığı kitaplara katkıda bulunmaya başladım.

Üç ay önce de daha içselleştirebilmek için bilgilerimi bir kursa yazıldım. Kurs diyorum çünkü o zaman nasıl bir içeriğin beni beklediğini bilmiyordum. Hatta ilk gün, “ben bunların hepsini biliyorum, neden geldim ki?” diye de düşünmüştüm. İyi ki vazgeçmemişim çünkü astroloji serüvenimin 10. yılında astrolojiyi tam olarak anlamaya bu sayede başladım.

Son üç aydır sevgili Serpil Doğançay’ın Kuantum Astroloji Atölyesine gidiyorum. Şimdiye dek alışageldiğim bilgilerin sezgiyle ve özgür irade bilinci ile en güzel şekilde harmanlanışına tanık oldum. Ve öğrendim ki asıl yapmamız gereken şey doğum haritalarımızı aşmak! Güzel olan da bunun için gerekli güce zaten sahip olduğumuzu bilmek. Yapmamız gereken şey çok basit: kendimizi bilmek ve potansiyellerimiz doğrultusunda en yüksek hayrımıza olacak gerçekliğimizi yaratmak, bunu yaparken de haritada olumsuz gibi görünen her açıyı, her yerleşimi bir bir ezip geçmek! Tabii ki evrenin saati ile uyum içinde, olması gerektiği anda ve olması gerektiği gibi!

Sevgili Serpil’e, atölyeye katttığı sevgi ve ışık için, bu üç ay içinde birbirini hiç tanımayan insanların bu denli kaynaşabilmelerine uygun ortam hazırladığı için, hepimizin bir ve bütün olduğunu bir kez daha gösterdiği için kendi sayfamdan teşekkür ediyorum.

Bu Çarşamba akşamı atölyemizde sahneyi Balık-Neptün-12.ev ile ve alkışlarla kapatacak,ben ve arkadaşlarım bu serüvenin bittiğine çok üzüleceğiz. Hem kendimizi hem de birbirimizi yansıttık üç ay boyunca ve yansıyan şey parlak bir ışık olup göründü bize. “Ben kimim?”, “Neden ben?” ve “Nasıl?” sorularımızın yanıtını bulduk ve hiçbirimiz “Ne zaman?” diye sormadık çünkü öğrendik : “Biz istediğimizde!”

Evet, serüven yeni başlıyor kesinlikle. Tetiklendi bir kere!

Bu serüveni tetiklediği için evrenin mükemmel saatine, Serpil’in güzel enerjisine ve ekipteki herkesin en içten paylaşımlarına teşekkür ediyorum.

Eğer astroloji ile ilgileniyor ve eğer siz de kehanetler döneminin bittiğini ve artık Kova’nın aklı ile insanın özgür iradesinin en mükemmel şekilde buluşmakta olduğunu biliyorsanız, yolunuz mutlaka Serpil ile buluşsun derim.

Onu nerede mi bulursunuz? Arayın, bulacaksınız!!!

Neyse, kolaylaştırayım sizin için: serpil.dogancay@gmail.com

4 comments:

Aslısın dedi ki...

Ne güzel yazmışsın hikayeni, hayatına etki eden insanı.

Evet kovanın aklı ve özgür iradenin geldiğini biliyorum. Ben sanki hafiften hissediyorum bunları kendimde. Huzur doluyorum aynı zamanda da heyecanlanıyorum aslında.

Sibel dedi ki...

Birlik bilincinin farkına varan herkes gibi Aslım! Yolun açık olsun...

dunyada bir balık dedi ki...

İçimizdeki gücü biliyor ama doğru zamanı bilmiyorsak ?? Kim zamanın doğruluğunu bilebilir ki?
Bu arada kapanış benim burcumla olacakmış bana 2011 tüyolarını verir misin?Ne olacak bu balıklar :)

Sibel dedi ki...

Dünyada bir balık, zor sorular soruyorsun.

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

.