6 Kasım 2010 Cumartesi

Kasım Güzeldir!



Çocukken hüzünlü bir mevsim olan sonbaharda doğduğum için üzülür, neden güzel bahar veya yaz günlerinde doğmadım diye hayıflanırdım. Kızardım içten içe Kasım'a, kapalı havası, yağmurları ve bazen karı yüzünden. Oysa ben dünyaya gözlerimi açar açmaz kar yağmaya başladığını söyler hep annem, yine de oldum olası sevmem soğuğu.  

Soğuğu sevmem ama Kasım ayını çok seviyorum artık, evet belki hava güzel değil eskisi gibi ama benim Güneş'im bu ayda parlıyor ve bu nedenle Kasım benim için çok güzel ve özel bir ay olmalı! Kasım çok önemli bir dönüşüm ayı değil mi zaten? Tabiat ölüyor ve bir sonraki bahardaki yeni yaşamına dek gizli bir cennette bekliyor. Ölüm'ün son olmadığını anlatan ay Kasım!

Bu Kasım daha özel ve daha dönüştürücü sanki. Bir nedeni yok bunu söylememin, öyle hissediyorum sadece. Ve artık hislerime güvenmem gerektiğini çok çok iyi bildiğime göre, rahatlıkla da ayan beyan söylüyorum işte.

Zaten gecenin köründe oturup bu Kasım yazısını yazmamın nedeni de bu. Yarın sabah 06:53'te Akrep burcunun yeniayı doğuyor. Bu yeniay sayesinde derinlere inip bizi yeraltına bağlı tutan kişi ve durumlardan uzaklaşarak en derin tutkularımıza doğru yol alabileceğiz. Geçmişteki sınırlarımızdan özgürleşip, aslına ruhumuzun asıl ihtiyacı olan ilişkilere ve durumlara kavuşabilme fırsatı bulacağız.

Bu yeniayın önünde geri giden bir Venüs engeli var ama o da 18 Kasım'da düz hareketine döndüğünde havayı aşk kokusu saracak, ani parasal değişimler de beraberinde gelecek. Aynı tarihte Jüpiter de düze dönecek ki, ohhh değmesin kimse keyfimize! Bolluk ve bereket akacak yaşamlarımıza.

Bu yeniay eski yaralarla yepyeni olasılıklar arasında bir köprü! Eski aşk yaralarımızı sarmak, kendimizi veya eski partnerimizi suçlamaktan artık tam anlamıyla vazgeçip bize daha büyük keyifler yaşatacak yeni ilişkilere yelken açmak için önemli bir fırsat!

Yeniayın kapıyı çalmasına çok az kaldı; şimdi dua edelim, niyet edelim, isteyelim! İsteklerimiz gerçekleşebilmek için bizim el uzatmamızı bekliyorlar. Ellerinden tuttuğumuzda yanımızdan ayrılmayacaklar!



not: Bugün bir başka konuda yazmamı bekleyen çok sevgili bir arkadaşım var. bu mesaj onadır: "Onun da sırası gelecek. Daha olgunlaşmaya ihtiyacı var demekki ya da benim biraz daha cesarete!!!" 

0 comments:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

.