20 Kasım 2010 Cumartesi

İyi ki Doğdum


ETE KEMİĞE BÜRÜNDÜM,
                       SİBEL DİYE GÖRÜNDÜM!

Şairin yolun yarısı dediği kadarını bitireli iki yıl geçti. 37 yıl oldu dünyaya geleli, neden geldiğimi anlayalı ise çok kısa bir süre!

Her masalın başlangıcındaki gibi "Az gittim uz gittim… Dere tepe düz gittim. Çayır çimen geçerek, lale sümbül biçerek, soğuk sular içerek, altı ayla bir güz gittim. Bir de dönüp ardıma baktım ki, ne göreyim, gide gide bir arpa boyu yol gitmişim!.." misali, ancak bir arpa boyu yol katettiğimi ama sonunda neden ete kemiğe büründüğümü farkettim.

Yedi kat göğün sırrına varmaya...
Ne ektiysem onu biçmeye...
Tekamülüme adım adım gitmeye...
Kamil insan olmaya geldiğimi anladım!

Suyun bir bardaktan diğerine boşaltılması gibi, asla eksilmeden ama her seferinde içine dolduğum bardağın parlaklığıyla daha da berraklaşarak aktığımın farkına vardım. Ne de olsa benim kelimem "accorgersi" idi!

Nasıl ölürseniz, öyle dirilirmişsiniz ya ölmeden ölüp sonra dirilebilmenin tadına vardım. En fazla da içimdeki Zümrüd-ü Anka kuşunu sevdim.

Bu suretteki yaşamım sona erene dek kimbilir kaç kez ölüp ölüp dirileceğimi ancak her seferinde kaosun içinde dengeyi bulma çabasında olacağımı anladım.

Anlamı farkedip, maddeden geçebilmeyi öğrenme yoluna girdiğime ve bu yolun doğru yol olduğuna inandım.

“Ne olursan ol, yine gel” çağrısına uydum. Yüzbin kere tövbe etsem ve yüzbin kere tövbemden dönsem bile kabul görme şansına sahip olacağım bir sonsuzluk ve adalet evreni içinde olmanın güvenini yaşadım. Umut kapısının önüne dikildim bekledim öylesine.

Ne güzel olmuş da Sibel diye görünmüşüm! İyi ki de doğmuşum!

Doğum günüm kutlu olsun!

HER DEM YENİ DOĞARIZ,
                           BİZDEN KİM USANASI (Yunus Emre)

6 comments:

dunyada bir balık dedi ki...

Mutlu yılların olsun daha nice nice Sibel.
Sevgiler

Sibel dedi ki...

teşekkürler arkadasım :))

Adsız dedi ki...

iyi ki ete ve kemiğe büründün arkadaşım.. ve iyi ki o et ve o kemik bu ruhu, bu yüreği taşır oldular..
iyi ki varsın:))
nly

Sibel dedi ki...

nly, etin kemiğin icini gören gözlerinle çok yasa sen!

Hayatın Ressamı dedi ki...

sağlıklı ve mutlu yıllar.

Sibel dedi ki...

teşekkürler Hayatın Ressamı. Bu yaşımda güzel renkler ile boyayacağım yaşam resmimi...

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

.