22 Kasım 2010 Pazartesi

Aç Kapıyı Bezirganbaşı



Anahtarlığınıza yeni anahtarlar eklenir bazen. Dış kapının anahtarı, posta kutusunun anahtarı, yeni taşındığınız evin anahtarı, arabanızın anahtarı. Sonra bazı anahtarlar çıkar anahtarlıktan: Evim dediğiniz çatının anahtarı, benim dediğiniz kalbin anahtarı.

Sahip olmakla alakalıdır bir anahtar sahibi olmak. Kilidini açıp kendinizi ait hissedeceğiniz bir alana girmek, benim diyebilmektir. Sihirli kapıları açmaktır bir bakıma. Açtığınız kapıdan içeri girdiğinizde sonsuz diyarlar serilir ayaklarınızın ardına sanki. Sonra sıkı sıkıya kilitlersiniz ardınızdan. “Aman kimse girmesin saltanatımın içine, benim buranın kralı/kraliçesi” der gibi. Sahip olduklarınızı ya da sahip olduğunuzu sandıklarınızı bu kez de kapıyı kilitleyerek korumaya çalışırsınız.

Bir sihirli anahtarınız olsa peki, hangi kapıları açsın istersiniz? Sırf öyle açıp sonra da arkadan kilitleyeceğiniz bir kapı olmasın ama bu! Açarken de hiç zorlamadan kilidi, şöyle tokmağından tutup öne doğru kapıyı çekmenize gerek bile kalmadan, evcilik oyunlarındaki gibi “çıngır mıngır” diye, öyle “açıl susam açıl” dermiş gibi bir çırpıda açsa dilediğiniz kapıyı.

Nasıl bir anahtar istersiniz? Hangi kapıyı açsın ve açtığı kapının ardında sizi hazine sandıkları beklesin?

Aşk?
Bereket?
Şans?
Sağlık?
Para?
Güç?

Benim anahtarım “Bereket Anahtarı” oldu! Sanmayın ki, bu sırf parayla pulla ilgili. Öyle bir kodlandı ki bu anahtar, güzel olan neyi dilersem onu çoğaltmak için üstünde topladı tüm güzel enerjileri.


Aşk mı istiyorum, bol bol gelsin! Sağlığım iyi olsun! İşlerim yolunda, kazancım bol olsun! Şansım yaver gitsin! Gerçek dostlar alanım en bereketli alanım zaten, onlar hiç eksik olmasın! Güzel kızım hep mutlu olsun, mutluluğu artarak devam etsin! Maddi ve manevi bolluk ve bereketim her geçen gün artsın ve ben de bunun keyfini yaşayayım! Evet, bundan böyle öyle olsun!


Evet evet...Kibele’den* geliyor ne de olsa adım. Olsa olsa Bereket Anahtarı benimdir!

Anahtar bende! Aç kapıyı bezirganbaşı!

Siz de bir anahtar seçin kendinize! Ev ya da araba anahtarı olmayacak ama bir kez daha hatırlatayım!

Size ardında sonsuz hazinelerin saklı olduğu kapıları açacak bir anahtar olsun! Hadi bulun bakalım!



* Kibele ablanın resmini koymuyorum, yeterince tombişim zaten bir de onun kadar olmaya hiiiiççç niyetim yok. Kilolar açısından bereket beklemiyorum ;)






6 comments:

dunyada bir balık dedi ki...

"Nasıl bir anahtar istersiniz? Hangi kapıyı açsın ve açtığı kapının ardında sizi hazine sandıkları beklesin?"

Aşkla bereket olsun güzel dostlar olsun da olsun ama nasıl olacak söyle bana :)

Sibel dedi ki...

Dünyada Bir Balık, anahtarı sende bunların. Al sana cevap. hadi bakalım :))

Aslısın dedi ki...

Ben şans anahtarı aliciiim lütfen :))

Okan dedi ki...

Bereket anahtarı please :)
Sevgi

Sibel dedi ki...

Aslıcım, sana dört yapraklı yonca şeklinde bir şans anahtarı yolluyorum. Yakala!

Sevgicim, ne o öyle Okan kimliğinde mesajlar atmak! Sana Bereket, Okan'a da Şans anahtarı veriyim. Bu yaşta ona şans daha lazım ;)

dunyada bir balık dedi ki...

"Dünyada Bir Balık, anahtarı sende bunların. Al sana cevap. hadi bakalım :))"

Cık bunlar klasik laflar :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

.