13 Eylül 2010 Pazartesi

Okul Yolu Düz Gider...


Güzel kızım 2. sınıfa başladı.

Bir süredir bir heyecan var ki evde görmeyin gitsin. Beceriksiz annesi kitaplarını yamru yumru da olsa kapladı ama etiketlerini özenle yapıştırdı üstlerine.

Barbie'li etiketler, Hello Kitty'li çanta ve kalem kutusu ile yeni okul dönemimize başladık bakalım.

Ben ilkokuldayken bir kokulu silgim vardı, o kadar severdim ki onu bitmesin diye kullanmazdım bile. Bir de benim zamanın moda kalemleri vardı. İncecik, ucundan birşeyler sallanan. Onlar da bir yazma aracı değil, saklanacak süslerdi benim için. Kıymet bilmekten miydi acaba? Yoksa güzel olan şeyler saklanır, kullanılırsa o kadar değerli olmazlar gibi garip bir düşünce nedeniyle miydi bilmiyorum.

Emin olduğum şey, kaynaklarımın her zaman farkındaydım ve bu kaynakları gerektiği yerde, gerektiği kadar kullanmayı biliyordum. Bir hatam varsa, o da mutlulukları ertelediğim zamanlar olmasıydı. Nedeni de bu mutluluğun daha uzun ömürlü olmasını istememdi aslında.

Benimkinin ise evde sayısını bilmediğim kadar silgisi, kalemi, ıvır kıvırı var. Bu kaynakları akıllıca kullanmasını elbet öğrenecek ama asıl önemlisi daha önemli kaynaklarını doğru kullanmayı öğrenmesi.

Güzelliğini, zekasını, değerlerini, zamanını ve sevgisini.

2 comments:

Aslı dedi ki...

Ne güzel yazmışsın ve ne kadar sana benzemiş böcüğün de. Hep mutlu olsunlar, huzurlu olsunlar, merak etmeyi asla bırakmasınlar.

Sibel dedi ki...

canım benim, evet hep mutlu olsunlar!tüm çocukların hakkı bu...

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

.