14 Eylül 2010 Salı

Kırklandım




Yoktur öyle kırk tarakta bezim ama okumayı ve yazmayı severim.(hmm, Yükselen İkizler, yöneticisi Merkür 6. evde Akrep'te!) Hep bir öykü kitabım olsun isterdim, adı da “8 ¥ Öykü” olacaktı. Sonsuza dek hayatımızın parçası olmaya aday, insana dair sekiz konuya atıflarda bulunan sekiz küçük öykü olacaktı içinde. Demek ki kırk kere söylememişim bunu, henüz bir öykü kitabım yok. Olsun bir gün olur elbet ama kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi bir blog yazarı olacağım.

Bugün baktım da Sevdiğim Şiirler Başlığı ile yaptığım alıntıları saymazsak alemimden hikayeler anlatmaya başlayalı kırk yazı yazmışım.

Kırk yılın başında “Aman ben de güzel cümleler kuruyorum aslında, yazsam bunları bir yerlere hem ben içimi döksem hem de birileri okusa, beğense de beğenmese de böyle bir Sibel varmış bir yerlerde diye tanısa beni, tanıyanlar da başka bir yanımı keşfetse” diye yazmaya başlamış, Sibel’in alemini cümlealem bilsin demiştim.
 
Kırk yıllık dostlarım pek sevinmişti bu işe ne de olsa onlarla içtiğimiz kırk yıl hatırlı kahve keyiflerimizde üzerinde konuşacak, bazen derin analizlere dalacak bir konumuz daha olmuştu.

Bu kırk yazıda belli bir olgunluğa erişmişim, belli ki kırkım çıkmış.

Bütünleşmişim içimdekilerle, birileri benim yazdıklarımı okuyup yorumlar yaptıkça tamamlanmışım. Kırk hafta süren bir gebeliğin ardından kırk gün lohusalığı da sıhhatle atlatmış, kırk yaşına gelmeden, daha yiyecek kırk fırın ekmeğim olmasına rağmen bir mikro alem olmuşum kocaman blog aleminde. Kırk yazılık inzivam olgunlaştırmış beni, bundan sonra yazacaklarıma güzel bir temel oluşturmuş. Hem BİR, hem BÜTÜN olmanın tadını almışım.

Kırk gün kırk gece sürsün şimdi kendimi kutlamam. Merak etmeyin canım, kırkından sonra azmak veya şımarmak gibi bir niyetim yok.

Şimdi malımın kırkta birini verme zamanım, seçin yazdıklarımdan dilediğinizi ve o seçtiğinizden güzel bir dilek tutun kendinize. Dilek ağacının dallarından birine bağlayın rengarenk kumaşlarla. Dileğiniz kırk vakte kadar gerçekleşecek, vallaaa!!!

Öyle ya bir tamama erdim madem, o zaman şimdi kırkbir kere maşallah diyeyim kendi kendime, siz de bir nazar boncuğu kondurun yazdıklarımın tepesine.

Tü tü tü tü maşallah, nazar değmez inşallah!


Not: Bu arada daha çooook (?!) zaman var ama kırkıncı yaşımı öyle güzel ve özel bir şekilde kutlamak istiyorum ki bilemezsiniz. Davetlisiniz daha şimdiden! Sürprizlere ve hediyelere hayır demem, haberiniz ola!















11 comments:

Adsız dedi ki...

kırk yıllık arkadaşa çoktan bir kaç yazı düştü bile... sipariş üstüne olsa da.. bir tane olduğum(uz)gerçek..
Hep konuştuk konuştuk.. E bunları güzel cümlelere dönüştürecek bir alem de gerekliydi.
KIRK başı mağrur bir alem.
kırkıncı doğumgünün en çok göbek attığım doğumgünün olacak, söz. Nilly:)

Sibel dedi ki...

Kırk bası magmur yazan ellerin dert görmesin e mi? Dogum günümde maksimum performans bekliyorum senden. Bu arada hayat kırkından sonra daha Keyifli hale geliyormuş, az kaldı ha gayret!

Adsız dedi ki...

yani ne diyosun, azcan mı kırkından sonra..karar ver..
kafanda kırk tane tilki, kırkının da kuyruğu birbirine değmiyor :)
nilly

Sibel dedi ki...

Tilkinin dönüp dolaşacağı yer evi be güzelim. Hem ben kim, azmak kim? Ama kimbilir 4 yıl sonra ne olur, bakarsın devran döner?

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Koord,natları gönder Sibel'im;

hala mail atacak bu Sazan sana :) Aklımda...

Hediyemi kapıp nereye geliyorum?

Seni seviyorum....

Sağlıklı günlere, yıllara bitanem...

Sibel dedi ki...

Daha 40. doğum günüme var ama dilersen bu senekine hediyeni kapıp gelebilirsin ;)
Bu sefer özel bir kutlama yok nerede istersen buluşuruz, sen de benim doğum günümü kutlarsın e mi?
bekliyorum mailini, unutmadım ben de..
ben de seni seviyorum blog arkadaşım!

Billur dedi ki...

40. yaşında ordayım :)

Sibel dedi ki...

e süperiz o zaman.. bir an önce 40 olsam diye heveslendim bak şimdi!

O.K.A.- MAVİ TUTKU dedi ki...

Ne güzel.. Aklıma ilk delen 41 kere maaşallah demek oldu.

Zennube dedi ki...

nice nice kırklara :)

Sibel dedi ki...

Teşekkürler Mavi Tutku. Ben de blogundan "üç Aynalı Kırk Oda"yı seçtim dilek ağacıma...

Zennube çok sağol iyi dileğin için. Senin de işin hayırlı olsun, yasaklı sitelere fazla girme ;)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

.