24 Ağustos 2010 Salı

Sıradaki Hayaliniz İçin


Yaşlılar hatıraları, gençler ümitleri ile yaşarmış ya biz hala ümit etme çağlarımızdayız. Yaşayacak çok şeyimiz, görecek çok günümüz, gülecek çok nedenimiz, yiyecek kırk fırın ekmeğimiz var daha.

Bardağın dolu tarafını görebilme yeteneğimiz sayesinde geldik bugünümüze ama artık bardağın tamamının dolu olmasını istiyoruz. Susuzluğumuzu giderecek kadarını değil kana kana içebileceğimiz kadarını istiyoruz. Boşaldıkça dolsun, hiç bitmesin istiyoruz.

İstemek, sahip olmanın yarısıdır. İstiyoruz işte bol bol. Herşey bol nasıl olsa, bize düşen kendi payımızı almak sadece. İstemeyi öğrendiğimize göre almayı da becereceğiz demek.

Bir yıl sonra bugün, bu saatte, nerede, nasıl, ne şekilde yaşamın içinde yer alacağımızı bilemiyoruz - hatta bir dakika sonrasını bile bilemiyoruz - ama biz taleplerimizi gönderiyoruz evrene. Ağlamayana meme yok misali, biz de hayallerimizi sıralıyoruz.

O sırada bir SMS geliyor. “Aman ya, bıktım şu ... bankasından gelen mesajlardan da, zırt pırt mesaj atıp duruyorlar” derken, bir de bakıyorum ki 160 karakterlik mesaj şöyle başlıyor: “SIRADAKİ HAYALİNİZ İÇİN”

Olup biten herşey birbirinden haberdar herhalde, bir noktaya atılan taş halka halka dalgalar yaratıyor diyorum içimden her zamanki herşeye ulvi bir anlam çıkarma dürtümle. Ve bunu hayallerimizin zamanı geldiğinde, en uygun koşullar altında ve hayrımıza gerçekleşeceğine dair bir işaret olarak görüyorum.

Amin!



4 comments:

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Canımcım; nerelerdesin?

Sibel dedi ki...

Hayal aleminde :))
Geldim meraklanma, yap sen kahveleri fal bakalım hadi!

Billur dedi ki...

öyle mi dersin :(

Sibel dedi ki...

dedim bile.. pek yorumcu gördüm seni :))

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

.