11 Temmuz 2010 Pazar

Tut Elimi


Sana uzattım elimi, hadi tut!

Gözlerimin içine bak ve sarıl sen de sonra bana. Öyle bir sarıl ki, güven dolsun içim. Bileyim sana sırtımı yaslayabileceğimi. Seninle eseyim yaprakların arasından, seninle birlikte akıp evrenin sularına karışabileyim ve toprağın derinine kök salayım. Ateş olup yanalım birlikte sonra. Toprağın altından üstüne taşsın alevimiz.

Hadi tut elimi... Dans edelim birlikte. Bırakayım kendimi senin kollarına. Ritme ayak uydururum ben, sen merak etme. Yeter ki bileyim, azıcık bir savrulsam bile belimden kavrayacağını ve sendelediğimde düşmeme izin vermeyeceğini. Cesaret ve şefkat ile adımlarımızı atacağımızı.   

Hadi tut elimi ey YAŞAM!
Sana güveniyorum. Yürekten biliyorum, benim için en doğru yolu göstereceğini ve sana bir adım attığımda senin bana sıkı sıkı sarılacağını.

Hadi tut elimi ey YAŞAM!
Ben sana uzattım elimi, hadi tut!

2 comments:

HayatVEtavla dedi ki...

Bilirim o duyguyu adamı filozof eder. Ama kadını ne eder bilmiyorum :)

Sibel dedi ki...

accik akıllı bıdık, accik deli divane :)(

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

.