7 Temmuz 2010 Çarşamba

Amigos Para Siempre*


Sizden çok özür dilerim dostlarım, "Şükürler Olsun" başlıklı yazımda sizlerin varlığına şükretmediğim için.

Siz;
Her zaman "arka"mı kollayan,
Gerektiğinde "arka"mı toplayan,
Yorulduğumda "arka"mı yaslayabileceğim,
Kazara "arka"mı dönsem bile yanımda bulacağım,
Asla "arka"mdan vurmayacak olan
ARKA-DAŞ'larımsınız.
İyi ki varsınız!

Özellikle açmaya çalıştım bu sözcüğün anlamını çünkü bu günlerde herkes birbiriyle o kadar "friend=arkadaş" ki! Sosyal paylaşım siteleri sağolsun, bazen bir-iki muhabbet ettiğiniz kişilerle bile "arkadaş" oluveriyorsunuz. Bazıları biraz daha haddini biliyor ve "bağlantı" diyor bu iletişim halkalarına.

Gözünü sevdiğimin lisanı oysa ne güzel anlatıyor ARKADAŞ'ın kim olduğunu. Bense bu laçkalık yüzünden arkadaş değil, izninizle DOST demek istiyorum size!

... ve hemen bu yazımı Facebook'taki arkadaşlarımla paylaşıyorum. DOST'larım anlayacaktır!

* Jose Carreras ve Sarah Brightman'ın düet yaptıkları güzel şarkının adı. Anlamı "her zaman arkadaş kalacağız" gibi bir şey. Sözleri çok güzel ama uzun da. Bir ara bulup okuyun, hatta dinleyin...


4 comments:

Sardunya dedi ki...

Uzaktan haberlerini alıyorum. Sana ve güzel prensesini kucaklıyorum. Herşey her zaman gönlünce olsun.

D blok 19/7'den Deniz:))) dtge olan:)

Sibel dedi ki...

Vay DTGE :)
Ben de böyle çiçeği burnumda blogger'ım işte. Seni takibe geçtim! Öpüyorum seni ve güzel çocuklarını...
not: Facebook iyi bişi ;)

HayatVEtavla dedi ki...

Arkadaş= arkandaki daş= sırtını dayadığın GÜÇ.
Koskaca bi palavra. Dün çay doldur içelim deki de bir ütopyaydı zaten :) Yoh öyle bişi...

Sibel dedi ki...

senin de ne dediğin belli değil yaw. dengesiz Akrep :)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

.