1 Haziran 2010 Salı

İlk Karnemiz!


Kreşte ve anaokulunda da karne aldı güzel kızım ama bugün "1.Sınıf Karnesi"ni alarak artık ne kadar büyüdüğünü ispatladı. Artık soranlara "2.sınıfa geçtim" diyecek! Abla oldu abla!

Bu sabah, erkenden kalktı. Şaşırtıcı ama yatağını düzeltti, güzel güzel kendi giyindi, saçlarını tarayıp tokalarını taktı. Şaşırtıcı çünkü normalde bunları binbir yalvar yakarla yapar ya da peşinden dolandırır beni "hadi Begüm, geç kalıyorsun" diye. Bugün öyle değildi. Karne heyecanı küçücük kalbini nasıl kaplamışsa, küçük bir bal arısı gibiydi. vızır vızır...

***
İlkokula ilk başladığı günün heyecanından daha gururlu bir heyecanla gittim kızımın yanına. Sahneden beni gördüğündeki sevinci görmeye değerdi.
Her şeye bedeldi!

*** 
Güzel Kızım,

Her özel gününde yanında olmak en büyük keyfim, seninle birlikte geçirdiğimiz zamanlar en "kaliteli" anlar benim için.

Okula başladığın anı,
Karne günlerini,
Sınav stresi yaşayacağın zamanları,
Her tatil heyecanını,
Her güzel başlangıcını,
İlk aşkını,
İlk terfini,
Son aşkını,
Gelinlik giymiş halini,
Kucağına bebeğini alışını,
...
Her güzel dakikanı ve bana ihtiyacın olan her anı senin yanında geçireceğim güzel kızım.

9 ay göbek bağıysa bizi birbirimize bağlayan, çoktan gönül bağına dönüştü o. Kimsenin kesemeyeceği kadar kuvvetli bir bağ bu, hiç merak etme. Yanındayım her zaman!

Seni çok ama çok seviyorum. Hiç kimseye, hiçbir şeye değişmem seni bebeğim. Sen benim birtanemsin, biriciğimsin!

Senin bana dediğin gibi: I love you! 


2 comments:

amiral dedi ki...

Kuzumun arkadaşı, ablası, İreeem tatlı şeeey diye O'nu seven, Begüm ablam büyüdü, gerçekten abla oldu ve ilk karnesini aldı...

Oysa daha dün küçücüktü ve herkesin kollarında, Begüüüm, tatlı şeeey diye sevdiğiydi...

Canım benim, dayıcığım, yolun her zaman açık olsun

Sibel dedi ki...

Sevgili dayıcık, o zaman lig başlayınca kızımı maca goturursun artık ;)

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

.