5 Haziran 2010 Cumartesi

İçimdeki Şarkılar

Bir süredir öyle şarkılar dinledim ki bir şelale oldum, paldır küldür döküldüm denize. Taa okyanusa kadar gittim o hızla, derinlere daldım. Avuçlarıma istiridyeler, inciler, mercanlar aldım. Güzeller güzeli kızıma verdim onları kıyıya çıkıp. Gülen gözlerine daldım, güzel yanaklarından öptüm, kokusunu çektim içime.
Sonra döndüm yeniden denize, köpük köpük dalgalandım. Dalgalar beni ırmağa götürdü; hep ırmak denize dökülecek değil ya ben ırmağa katıldım. Öyle hızlı aktım geçtim ki, saçlarıma dalgaların doladığı yosunları orada bıraktım.
Bir göle geldim sonra, duruldum. Dingin bir hale, tenden cana büründüm. Dışarıdaki değil, içimdeki şarkıya kulak verdim bu kez.

Sonra...Yükselip göğün maviliğine, bulutlardan bir tahta oturdum. Yağmak için yeniden yeryüzüne, katılmak için yaşamın engin sularına yeniden sıramı beklemeye koyuldum.

Bir uykudan uyanıp, bir uykuya daldım.
Bir uykuya dalıp, diğerinden uyandım.

Dün gece...
Şarkılar aldı beni benden yine!
Ağladı güldüüüüüü,
Şapkası düştüüüüü... 



0 comments:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

.