1 Mayıs 2010 Cumartesi

ve karşınızdayım



20/11/1973'te saat 16:35'te Merzifon'da doğmuş olmanın kaderini yaşıyorum. İşte karşınızdayım.


Yükselen İkizler olan bir kişi neden bunca zamandır "yazma"ya başlamamıştır kimbilir? Belki de kendine ayıracak vakti olmadığından ya da kendi arzularını hep arka plana attığından olabilir mi?


Vakti olmadığından diyelim de bir kılıf bulalım şimdiye kadarki ihmalime o halde.


Oysa ki hep yazmak istedim.


Belki de konuşmaktan bu kadar uzak olduğum için. Mavi çakramı bilinçsizce kapattığım için.


Bir yazsam içimdeki tüm duygular şahlanır, dile gelmeyen ortaya dökülürdü bilirdim. Kendi ihtiyaçlarımdan çok başkaları veya dışımdaki koşullar adına uğraşı verdiğimden belki de kendim için hiçbir şey yapmamış olduğumu görüverdim birdenbire. Bazen ani travmalar gerekir insanın silkinip kendine gelmesi için ya, öyle oldu işte. KENDİME GELDİM!


Artık vaktidir o halde! Varsın dökülsün kelimeler, varsın dökülsün için. Paylaşıldıkça çoğalsın, çoğaldıkça güzelleşsin.


Yeşil çakram göstersin yüzünü, açsın kapılarını ve geçit versin görmek isteyene. Kendini saklamaktan vazgeçip ayan beyan göstersin gönül gözüm kendini.


Olsun o halde!


İşte Sibel-alem ile buradayım. Ol'durmak için...


Blok Alıntı

0 comments:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

.